Copak jsou ty reklamní předměty?
Reklamním předmětem může být téměř cokoli. Většinou jako reklamní předmět označujeme něco s potiskem loga na místě věnování.
Obecně se dá říci že reklamní předměty jsou podmnožinou dárkových předmětů. Dárkové předměty jako takové, nemusí mít jakýkoli druh věnování a nesleduje se u nich, jaký přinesou dárci užitek.
Reklamní předměty a daně
V legislativě je stanovena daňově uznatelná cenová hranice 1ks dárku včetně značení, který si můžete odepsat jako náklad. Někdo dává dárků málo, někdo mnoho, nicméně z daní je odečtou všichni, kdo mají dobrou účetní. Pozor! Finanční úřady mohou požadovat prokázání těchto nákladů i jinak než jen účetními doklady. Takže je na místě například fotodokumentace.
Manažerské dárky bývají i dražší, než je tato daňově uznatelná hranice. Jejich význam a přínos je vyšší, takže se na odpisy tolik nehledí.
Ne každý dárek, který funguje musí být drahý. Jde o symbolické vyjádření pozornosti a využití momentu překvapení.
Komu se vyplatí reklamní předměty?
Reklamní předměty si může dovolit každý podnikatel. Nevěříte? Důležité je, jak šikovně s nimi umí pracovat. Podívejte se na tuto krátkou ukázku:
- Kde a jak nakupovat? - 10.11.2014
- Efektivita reklamních předmětů - 9.11.2014
- Rozdělení reklamních předmětů - 9.11.2014
Komentujte
Chcete se přidat do diskuze?Vyplňte údaje a napište komentář!